روانشناس کاشان

روانشناس کاشان

مجید نصیری ؛ روانشناس بالینی ؛ درمان مشکلات روانشناختی فردی | آدرس و شماره تماس:03154736173
روانشناس کاشان

روانشناس کاشان

مجید نصیری ؛ روانشناس بالینی ؛ درمان مشکلات روانشناختی فردی | آدرس و شماره تماس:03154736173

آیا ازدواج دوای درد تنهایی است؟ (پادکست)

سوال شده:

امروز در کانال دکتر هولاکویی مطلبی رو پست کرده بودند که ازدواج دوای هیچ دردی نیست مخصوصا تنهایی میشود شما بفرمایید منظور از ازدواج چیست و کسایی مثل من که فکر میکردم ازدواج دوای تنهایی است رو راهنمایی بفرمایید

 پاسخ در این فایل صوتی:

نظرات 1 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 00:27

گفتم خدایا دوستت دارم.. گفت تا کجا.. گفتم تا جایی که حاضرم از هر چیز بگذرم حتی از آن کسی که در قلبم خانه ای از عاطفه دارد.. گفت ای بنده ی من آنچنان قلبت را سرشار حکمت و محبت کنم که از مستی فریادها بزنی..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد