روانشناس کاشان

روانشناس کاشان

مجید نصیری ؛ روانشناس بالینی ؛ درمان مشکلات روانشناختی فردی | آدرس و شماره تماس:03154736173
روانشناس کاشان

روانشناس کاشان

مجید نصیری ؛ روانشناس بالینی ؛ درمان مشکلات روانشناختی فردی | آدرس و شماره تماس:03154736173

درمان وسواس فکری (پادکست)

پرسیده شده:

من چند وقته افکار منفی خیلی شدید به سراغم میاد که این افکار مربوط به بچم که 1 ساله نیمه هست میشه.افکاری که واقعا وحشتناکه.اینکه تو ذهنم میاد که از بلندی  به پایین پرت کنم این افکار وحشتناک باعث شده که حس کنم بچم دوست ندارم و از مرگش ناراحت نمیشم یه موقع هایی این فکرها هست یه موقع خوبم و مثل همه مادرا عاشق بچمم.خواهشا راهنمایی کنید این افکار زندگیمو مختل میکنن.

همش با خودم درحال جنگ هستم جوریه که حاضرم بمیرم ولی این افکار رو نداشته باشم دوست دارم پسرم و دوست داشته باشم و براش بمیرم اما وقتی اینجوریم برعکس.این هم بگم که 25 سالمه

پاسخ در این  فایل صوتی:

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد