روانشناس کاشان

روانشناس کاشان

مجید نصیری ؛ روانشناس بالینی ؛ درمان مشکلات روانشناختی فردی | آدرس و شماره تماس:03154736173
روانشناس کاشان

روانشناس کاشان

مجید نصیری ؛ روانشناس بالینی ؛ درمان مشکلات روانشناختی فردی | آدرس و شماره تماس:03154736173

حواسپرتی و عدم تمرکز (پادکست)

سوال شده:
من مدتیه دچار بیخیالی شدم اصلا نسبت به عواقب کار عکس العملی نشون نمیدم در صورتی که قبلا خیلی خیلی ادم دقیقی بودم  و اهمیت زیادی برای کارهای که بهم  محول میشد،میدادم
کلا حواس پرت و خیال پرداز شدم در کل روز همش در خیال به سر میبرم
تمرکز گذشته رو ندارم..قبلا اراده میکردم به راحتی کاریو شروع میکردم و ذهنم همش متوجه اون کار بود .اما الان اینطور نیست .
الان فقط به فکر اینم اون لحظه رو خوش باشم با فایل هایی که ارسال کردید متوجه این مسائل شدم
اما اینکه، چرا اینطوری شدم ؟ و اینکه چطوری میتونم مثل قبل بشم  ؟ جوابی براش پیدا نکردم توی این 2و3 سال اخیر دچار این حالات شدم و دائما داره بیشتر میشه
موقعیت های خوب تحصیلی و کاری برام پیش اومده اما به همین دلایل اونرا از دست دادم ازتون میخام منو راهنمایی کنید

 پاسخ در این فایل صوتی

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 02:32

باسلام خدمت آقای نصیری..
از سایت خوبت ممنون.. همچنین از کانال تلگرامی که دارین.. خدا شما رو حفظ کنه.. امیدوارم خدای بزرگ شما رو مشمول رحمت و برکت خودش کنه.. نمیدونم چطور تشکر کنم از شما.. فقط میتونم بگم لطفا همیشه به راهتون ادامه بدین..

آشنا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 02:39

سلام بر آقای نصیری..
خیلی دوست داشتم همنشینی مثل شما داشتم.. تا در موارد گوناگون هم صحبت بشیم.. ولی فاصله های مکانی و دنیایی مانع این امره.. دلم میخواد نظرات شما در مواردی که در ذهن دارم بدونم.. که البته امیدوارم با پاسخ های روشن از طرف شما رو به رو بشم.. فعلا شما رو به خدا میسپارم تا بعد..

فرزانه دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 14:25

سلام آقای نصیری من تو مرحله ای از زندگی هستم ک تصمیم گیری برام خیلی سخته نمیدونم دارم راه درست رو میرم یا اشتباه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد